dissabte, 26 de febrer del 2011

Vaca

Quan jo m’embranco en una causa justa
ningú em detura, sóc tossuda i constant,
no faré dieta ni que ho demani el sant.
Visca la carn abundosa i robusta!

La meva sang no admet ser noia flaca
em plau menjar i fer servir la dent
i tant me fa si estic com una vaca
i desatendre la moda del moment.

I no sabeu que l’amo un modernista
fa apologia del no tenir saxons
i pretén enviar-me a un dietista
per perdre cinc talles de pantalons?

Encara us queda la indefensa cabra
que és un exemple d’estúpida i babau
poseu-li a ella la dieta més macabra.
Jo no suporto l’estómac fent rau-rau!

Doncs ja ho sabeu! He pres el determini!
No faré règim de sucs i vegetals.
I se me’n fot si després el bikini
hagi de ser de talles especials .

Car jo mateixa, si no fos tan llega,
faria la glosa del tipus ben refet.
Doncs fet i fet, el menjar bé m’encega
i aquell que és gras,  viu sense mala llet!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada